aaamandalarssson

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Amanda Larsson - 4 januari 2013 17:00

Sitter i bilen nu och vi är på väg till Borås. 

Ska försöka uppdatera lite från mobilen, men vet inte om det blir något beror på om matchen är spännande eller inte.                       puss

  '

Btw, för allas om inte såg det på bilden så är mina ögonbryn otroligt ojämna! Skulle noppra dom lite innan och det blev inte alls bra, så nu har jag jätteojämn ögonbryn -.-

men dom växar väl ut ganska snabbt? 

.

Av Amanda Larsson - 4 januari 2013 16:30

 

Av Amanda Larsson - 4 januari 2013 16:00

Looked out of heaven, bästa låten han gjort på länge 

eller vad tycker ni? 

Av Amanda Larsson - 4 januari 2013 15:30

Här är 6 st av mina favorit parfymer.

  

1. Ralph Lauren parfymerna luktar jättegott allihop, men den rosa är min favorit.

2. Britney Spears parfymen, tycker även dom luktar gott allihop men min favorit är den rosa fast den blå luktar nästan godare;)

3. Juicy parfymen, ganska dyr och det är bara en av dom olika som luktar gott (enligt mig) Tror det är denna som gör det, men kanske inte värt pengarna.

4. Diesel, loverdose. Den här parfymen har Vilma och den luktar så sjukt gott! Verkligen en av dom godaste jag luktat på.

5. Dolce & Gabbana, tror det är denna eller den är utan blommor men vet inte om det är någon skillnad. Den här är i alla fall min favorit av alla parfymer jag någonsin har luktat på! Nina har den, men använder den väldigt sällan men när hon gör det kan jag stå i badrummet och bara lukta hur länge som helst. Som Ferdinand på sona blommor haha;)

6. Christina Aguilera parfymen, den finns också i olika färger. Tror bara det är denna vita och en röd, men den vita luktar godast i alla fall!

Av Amanda Larsson - 4 januari 2013 15:15

Började läsa Tyra Sjöstedts bok "från blogg till business" i går och kunde knappt sluta. Den var sjukt bra! så om någon av mina få läsare följer hennes blogg tycker jag definitivt att ni ska köpa den! Superfin och verkligen välskriven:)             puss


 

Inte bästa bilderna, men såhär fast finare ser den ut

Av Amanda Larsson - 4 januari 2013 14:45

Var ju på kungsmässan i onsdags och till skillnad från Tilda så köpte jag inte så mycket;) men blev en björn borg plånbok och en hårring i alla fall. Letade i hur många affärer som helst efter en snygg svart plånbok med dragkjedja runtmen hittade ingen snygg. Sen hittade jag denhär när jag precis tänkte gå, är inte jättenöjd men den duger ett tag i alla fall.               puss

   

Av Amanda Larsson - 4 januari 2013 14:21

Äntligen är jag frisk! Har bara lite hosta kvar, men nu orkar jag i alla fall göra saker. Så i dag blir det en hel del uppdatering! 

Ska åka till Borås vid fem och kolla på basket. Missade förra matchen och eftersom att det har varit jul och så, så var detett tag sedan + att det är första matchen på hela året;)

Det är faktiskt första gången det är fredag på hela detta året också haha, lite coolt?;)                 puss

 


Ovido - Quiz & Flashcards