aaamandalarssson

Alla inlägg under januari 2013

Av Amanda Larsson - 30 januari 2013 06:38

Och lika trött som vanligt.
Denna veckan har hittills varit helt okej, men skulle behöva sova mer.
I dag ska jag inte göra så mycket, prov och läxförhör i skolan och sen när jag kommer hem ska jag spela match vid sex.
Jag ska försöka uppdatera lite mer i dag än i går;). Puss

Av Amanda Larsson - 29 januari 2013 06:36

Hade kvar lite pengar på ett presentkort på the body shop så jag köpte en liten body lotion, luktade jättegott.
Nitar behöver jag till ett par shorts som jag gör i slöjden så då köpte jag det med, skönt att slippa tänka på det mer.
Puss

Av Amanda Larsson - 28 januari 2013 21:39

Kommer inte bli jättemycket bättre tror jag, datorn ska jag lämna in på onsdag och det är inget kul med massa mobil inlägg hela tiden heller. Ska försöka göra lite inlägg om dagen, men vet inte hur det blir så ni får väl hoppas på det bästa;). Puss

Dagens outfit också
Byxor: CC
Skjorta: Ullared
Basic linne: H&M
Jacka: Ralph Lauren
Skor: Primeboots

Av Amanda Larsson - 27 januari 2013 18:34

.

Av Amanda Larsson - 27 januari 2013 13:50

cha cha bloggeeeeeeeeennnn

Nä men lite seriöst nu då, hej! Kom hem för en stund sedan och nu tänkte jag titta på one tree hill. 

var i kyrkan på morgonen så nu har jag bara 8 gånger kvar, sen mötte jag upp mamma och Tilda så gick vi och tittade lite i affärer. Köpte ingenting faktiskt, men vår nyheterna från odd molly är så otroligt fina! 

En tröja som jag så gärna vill ha, men det får vänta:(           puss

  Oldieiiiiiiiieeeeeeeeeee, men har ingen annan på mammas dator

Av Amanda Larsson - 26 januari 2013 21:01

Ser ganska äckligt ut, men det är det inte kan jag lova!:) puss

Av Amanda Larsson - 26 januari 2013 18:06

På bio med Tilda, hoppas verkligen den är bra.

Ovido - Quiz & Flashcards