aaamandalarssson

Alla inlägg under januari 2013

Av Amanda Larsson - 10 januari 2013 17:45

Tänkte köra igång med lite tips på lyx vs budget. Vissagrejer kan vara gamla så att dom inte finns kvar i butikerna, men ändå;)

 

Har själv en sån här fast ljusare rosa, den billiga alltså, ochden är superfin!


    

Dessa skorna kanske inte är jättelika och jag själv skulle hellre ha dom äkta, men bra tips eftersom att dom ändå är ganska lika!



Av Amanda Larsson - 10 januari 2013 16:52

Var ju i skolan som vanligt, men hade inga jobbiga lektioner. Först på morgonen var det elevensval där jag har idrott. vi spelade fotboll så jag behövde inte göra så mycket;) Sen så hade vi tjejsnack istället för engelskan och det var faktiskt ganska kul! Efter det var det bild som var en vanlig lektion, men det är ändå inte tråkigt. På svenskan som är det sista ämnet pratade vi bara om Spanien, för våran lärare var där och hälsade på en skola som vi kasnke ska åka till nästaår och träffa eleverna. Tyvärr får bara 10st från våran klass följa med och 10st från andra om det skulle gå igenom. Hoppas på att jag får åka med i alla fall om det blir något!

Efter skolan gick jag och Vilma hem till mig och på vägen skulle jag så klart halka. haha hade as ont i rumpan när vi gick hem, men sen försvann det. Vi gjorde inte så mycket, pratade och skrattade mest haha;)

Sen kom Lisa, men hon hann inte stannaså hon och Vilma gick hem till henne så kanske jag går dit sen med får se om jag orkar;)                    

Det var lite om min dag i alla fall, nu ska jag plugga och fixa ett till inlägg som kommer lite senare.       puss

 

Av Amanda Larsson - 10 januari 2013 09:35

Värt att ta kort på tyckte jag haha;)

Av Amanda Larsson - 10 januari 2013 06:30

Har precis gjort i ordning mig lite och nu tänkte jag snart gå ner och äta frukost.
Orkade inte blogga något i går, men hände inget speciellt heller.
Tränade basket på kvällen bara men det gick inte jättebra haha;)
Jag ska försöka uppdatera bra i dag, men får se hur det blir. Puss

Av Amanda Larsson - 8 januari 2013 20:59

Äntligen börjar det igen! Fast det är ju något annat typ "hur vi blev svenska Hollywood fruar" eller något, men det blir nog kul ändå! Gunilla Persson är ju med så...;)
Puss

Av Amanda Larsson - 8 januari 2013 18:49

Nowa red sin första ridlektion i dag och det gick riktigt bra för henne.
Jag sitter just nu och tittar på one tree hill så ska fortsätta med det. Tänkte bara säga hej;)
Puss

Av Amanda Larsson - 8 januari 2013 09:19

Sitter och väntar på att franska lektionen ska börja. Har precis haft första lektionen 2013! Var inte jättejobbigt eftersom att det var slöjd, men ändå;)
Hörs senare. Puss

.

Av Amanda Larsson - 8 januari 2013 07:01

Ovido - Quiz & Flashcards