aaamandalarssson

Alla inlägg under januari 2013

Av Amanda Larsson - 8 januari 2013 07:01

Är sjukt trött just nu och vill verkligen inte gå till skolan
Har ingen lust att få massa läxor, prov, inlämningar osv!
Ska försöka ta mig igenom denna dagen och så ska jag försöka blogga under dagen. Puss

Fake smile, för att skolan kan gå och döööö:(

Av Amanda Larsson - 7 januari 2013 21:16

Ska läsa en stund och sen förhoppningsvis sova.
Istället för sjalen så köpte jag en tröja från Raglady. Sjalen fanns bara i vitt och det ville jag inte ha, Lisa köpte precis en sån och jag ville ha blå, så hittade en jättefin tröja istället. Puss
Eftersom att det är OS så är den ganska stor;)

Av Amanda Larsson - 7 januari 2013 18:24

Målade precis naglarna. Fick nagellacket i julklapp av mamma och det blev jättefint på! Puss

Av Amanda Larsson - 7 januari 2013 16:12

Mår seriöst jättedåligt just nu! Vill verkligen inte att skolan ska börja.
Det har varit så skönt att få sova hur länge jag vill och kunna vara lite mer hos mamma.
Jag funderar på att vara sjuk ända till sommarlovet, tror ni det funkar?
Puss

Av Amanda Larsson - 7 januari 2013 12:15

Vill inte börja skolan i morgon!
Sjukt jobbigt med alla läxor och prov, men ganska skönt att komma in i rutinerna igen.

Just nu sitter jag i bilen på väg till mormor och morfar. Ska träffa mina yngsta kusiner och sen ska vi till pappa. Stannar vid kungsmässan för Tilda ska lämna tillbaka en klänning och jag ska köpa en sjal på Raglady om den finns kvar. Puss

.

Av Amanda Larsson - 6 januari 2013 20:51

Av Amanda Larsson - 6 januari 2013 13:06

Eftersom att ingen vill ta kort på mig så får det bli dåliga spegelbilder haha;)
Tröja: cc
Byxor: dr.denim
Klocka: Spanien (tror jag)

Av Amanda Larsson - 5 januari 2013 14:22

Ingen bra rubriksom vanligt...

Väskan fanns på cc, men bara i brunt. Så efter att jag stått och funderat vääääldigt länge beslutade jag mig för att köpa den ändå. Var inte jättemycket pengar, men kändes som ett onödigt köp tills jag kom till bilen haha. Är jättenöjd över väskan nu i alla fall och kul att inte bara ha svart hela tiden;) 

Hittade även en jättefin tröja! Älskar färgen, passar jättebra till svarta byxor.          puss

   

Försökte ta kort på hurväskan ser ut inuti, blev inte jättebra men det är i alla fall ett innerfack också. 


Ovido - Quiz & Flashcards