aaamandalarssson

Alla inlägg under januari 2013

Av Amanda Larsson - 23 januari 2013 07:53

Kom hem halv elva i går och somnade jättesent så nu är jag sjukt trött!
Vill bara hem och sova, men ska försöka klara mig igenom denna dagen.

Var i Borås i går och då fick jag grejerna från Victoria's secret:)
Borås vann mot 08 och det var en riktigt bra dag i går! Puss

Av Amanda Larsson - 22 januari 2013 13:41

Har precis haft no prov, men har en liten rast nu. Kändes ganska bra faktiskt men vet inte riktigt hur det blir;)

Slutar 14.10 i dag så ska hem och plugga till franskan och äta typ. Puss

.

Av Amanda Larsson - 22 januari 2013 13:33

Av Amanda Larsson - 22 januari 2013 09:24

Typ klar med min mask eller vad det är haha;)
Blev så sjukt dålig men ja ja, ska ju göra om mina skjorts så hoppas att dom blir bra i stället!

Ska in på franska lektion nu, ville bar säga hej lite fort;). Puss

Fulaste jag någonsin skådat Hahahahha

Av Amanda Larsson - 21 januari 2013 17:42

Blev ganska nöjd med örhängena!:)

Av Amanda Larsson - 21 januari 2013 17:02

Var ju som sagt i Kungsbacka förut med Tilda för att köpa present till mamma. Självklart var jag tvungen att köpa något till mig själv också haha

Till mamma hittade vi i alla fall två jättefina saker ochjag själv köpte ett par jeans och lite grejer så jag kan göra egna örhängen.

Mina pengar är typ redan slut och jag fick dom i går *snyft* men jag har allt jag behöver nu verkligen, när jag städade min garderob insåg jag hur sjukt mycket kläder jag har! (även om det inte är sånt som jag vill ha på mig;) så behöver inte shoppa så mycket mer denna månaden.

Här är i alla fall bilder på det jag köpte till mig själv. Älskar byxorna!!!

 

 



Av Amanda Larsson - 21 januari 2013 12:42

Hatar rubriker!

Ska snart ha franska lektion och sen är det bara matte kvar. Gått ganska bra i skolan i dag ändå, hade tjejsnack förut och det är mycket bättre än vanliga lektioner:)
Börjar nu så uppdaterar mer senare. Puss

.

Av Amanda Larsson - 21 januari 2013 10:36

Ovido - Quiz & Flashcards