aaamandalarssson

Alla inlägg under maj 2012

Av Amanda Larsson - 9 maj 2012 20:51

Och nu känns det som att jag ska spy. Åt pizza och godis före träningen också, fast inte så mycket;) och allvarligt jag ska aldrig mer äta pizza eller godis före en träning! det kommer jag förmodligen ha glömt bort om någon månad eller så men hoppas inte det, jag mådde inte bra under träningen heller. Hoppas att en varm go dusch gör det lite bättre och sen ska jag soooooova.            puss

 

Av Amanda Larsson - 8 maj 2012 17:16

Asså alvarligt? haha såg denna när jag och Lisa gick hem från skolan, den satt på ett litet hus mitt inne i skogen. Seriöst helt stört!  

Av Amanda Larsson - 8 maj 2012 17:08

Franska läxa till i morgon och matte och engelska till torsdag:/ Men det blir lite bättre med musik i öronen!

Alla prov och jobbiga läxförhör och skit trycker alla lärare in precis innan man går på lov, även om det bara är påsklov så lärarna bah "oj nu måste vi ha prov innan lovet så dom inte glömmer allt så vi trycker in det här någon dag innnan lovet" Asså ingen orkar ju! men det hjälper inte att klaga så det är bara att fortsätta plugga.              puss

Myyys med älsklingen...  

Av Amanda Larsson - 8 maj 2012 15:57

Super söta naglar!  

Av Amanda Larsson - 8 maj 2012 15:56

Ganska bra för att vara svensk;)

1-0

Av Amanda Larsson - 7 maj 2012 20:52

Gött Elfsborg!!! Hahaha nu kanske det är några fler som fattar att elfsborg är mycket bättre än ifk;) 

det var allt jag hade att säga, tack och hej lever pastej! 

 

Av Amanda Larsson - 7 maj 2012 17:55

Jag sprang faktiskt förut, trodde inte att jag skulle orka det men det gjorde jag;) 

Jag har precis städat mitt rum lite, gjort franska läxan och engelskan med och snart ska jag till stallet. Så här mycket har jag inte hunnit göra på en enda dag på jättelänge:) Nu ska jag börja på matten också om jag hinner.                      puss

 

Av Amanda Larsson - 7 maj 2012 17:48

Döööör så bra!

Ovido - Quiz & Flashcards