aaamandalarssson

Alla inlägg under maj 2012

Av Amanda Larsson - 20 maj 2012 21:15

Köpte skor till avslutningen i går, ganksa enkla men väldigt söta:)          puss

 

Av Amanda Larsson - 20 maj 2012 20:36

Jordgubbar, mango och mästarnas mästare:)                puss


Av Amanda Larsson - 20 maj 2012 20:22

Ville bara säga en sak: jag älskar dig!

               

       

Av Amanda Larsson - 20 maj 2012 16:19

Hemma efter en grymt bra helg! Massa basket och sen myskväll med bella i går. 

Har lite bilder som kommer upp snart men nu ska jag gå ut i det härliga vädret och sola och sen kanske jag och Tilda cyklar till stranden, måste även träna på dressyrprogrammet till i morgon. Får se om jag hinner med det.        puss

 

Av Amanda Larsson - 19 maj 2012 18:52

Vi förlorade matchen som vi spelade vid fyra så jag och Bella åkte hem till henne. Vi har precis ätit pizza och köpt godis och nu ska vi titta på film:) blir nog ingen mer uppdatering i dag men nu vet ni att jag lever i alla fall;) Puss

Av Amanda Larsson - 18 maj 2012 22:41

När jag kom till mamma satte jag och Jesper upp två hyllor och en tavla i mitt rum:) Han målade ju om förra veckan så nu är hela rummet klart. Fattas bara några kuddar till sängen, men det ska jag köpa nästa gång jag är i Ullared tror jag. 

Ska nog sova ganska snart, åker till frölunda torg i morgon med bella och köper skor till avslutningen och sen blir det match:) Sover nog hos bella också så det blir kanske inte världens bästa uppdatering i morgon:/ men några från mobilen utan bilder blir det i alla fall.               puss

 

Av Amanda Larsson - 18 maj 2012 15:14

Vann sista matchen mot Södertälje okcså:) Känns riktigt kul eftersom pappa verkligen var helt säker på att vi skulle förlora den matchen... Men vi vann med ganska mycket typ 8 poäng eller något:) Så nu är vi vidare i A-slutspel i morgon! 

Pappa sa att jag skulle hem till mamma nu ändå så jag har lite bråttom att packa och så för hon kommer om 4 minuter. Bloggar mer i kväll.                 puss

Världens goaste lillebror som även gillar att ha på sig för stora kläder;)  

Av Amanda Larsson - 18 maj 2012 10:34

Vann mot Norge! Fy fan vad gött, nästa match är mot Södertälje och dom förlorade med 1 poäng mot Norge så den matchen kanske vi också vinner:) snabbt inlägg men det kommer fler när jag kommer hem till min älskade dator. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards