aaamandalarssson

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Amanda Larsson - 14 maj 2012 20:39

Har hämtat min dator hos Vilma nu, som jag glömde där i fredags (klant?) I morgon blir det i alla fall mycket uppdatering eftersom det inte blev något i går. 

Jag var i stallet förut och nu har jag duschat och ätit lite, det gick inte jättebra med ridningen i dag. Tränar fortfarande inför dressyrprogrammet som jag ska kunna nästa vecka och just nu kan jag bara början så jag får se hur det går... Vägarna blev inte jättebra heller så det måste jag verkligen vara noga med när jag visar upp! jaja det är bara att träna på, nu ska jag göra hemkunskapsläxan:( Ska baka bullar med jäst och det tycker tydligen våran lärare att vi ska läsa på om, vem har inte bakat bullar med jäst förut liksom?              puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards