aaamandalarssson

Alla inlägg den 31 maj 2012

Av Amanda Larsson - 31 maj 2012 19:46

Är lite små lättad nu;) Svenska redovisningen är klar och det gick ganska bra, engelska läxan gick helt okej och matten är jag nästan helt klar med. Det kanske inte blir så dåligt slut på denna piss veckan ändå! I morgon ska vi titta på film på svenskan och vi har bara no som jobbig lektion i morgon. Sen är det redan tema-vecka liksom. Ibland går tiden allt bra fort.        

Jag åkte hem till Vilma efter skolan så det är därför det har varit otroligt dålig uppdaatering i dag, sorry.

Vi badade i hennes jacuzzi och pratade om allting verkligen, badade nog i 2 timmar innan vi orkade resa på oss;)

Nina fyller år i dag också så GRATTIS!<3 Vi har ätit lite pizza och i kväll blir det mys framför teven.  puss


Jag och min lilla älskling är så fina...


      Puss på dej min älskade<3   

Nästa års klädhängare!

Ovido - Quiz & Flashcards