aaamandalarssson

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Amanda Larsson - 16 maj 2012 22:17

Sitter i sängen och myser med Nowa och kollar på Rapunzel. Min nya favorit film! Har sett den flera gånger nu dom senaste 2 veckorna haha;)  Gött att vara ledig i morgon så att man kan vara uppe ett tag till utan att vara helt död i morgon bitti. Ska fortsätta kolla på filmen nu.             puss

har så sjukt många bilder med bra texter;) 

Av Amanda Larsson - 16 maj 2012 17:30

Var inte alls nöjd med den förra och denna gjorde jag bara lite snabbt nu, men jag blev ganska nöjd med den så den får nog vara kvar ett tag om ingen annan vill göra en header åt mig?;)          puss

Av Amanda Larsson - 16 maj 2012 16:42

     

Av Amanda Larsson - 16 maj 2012 15:59

Känns rätt gött ändå att vara ledig nu tills på måndag:) Basket hela helgen i Göteborg och ska nog sova hos bella fredag-lördag och lördag-söndag, kommer bli jättekul! Känns som att det kommer bli en grym helg. och nu är det ine så långt kvar till sommarlovet!!!!!!!!!!!         puss

 

Av Amanda Larsson - 16 maj 2012 12:46

Blir så sur och trött av allt regn och den gråa trista himmelen. men jag överlever nog i dag med tror jag.

Bella är ju så dum att hon har gått och skadat handen så nu ska hon bara titta på och skratta åt mig på träningen i kväll. Har inte haft världens bästa dag precis, men hoppas att den blir bättre har bara matte och kör kvar nu så det är lite gött.                              puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards