aaamandalarssson

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Amanda Larsson - 17 maj 2012 21:48

Förlorade med 15-33, spelade inte så där jättebra första halvlek men andra kom vi igen och den tror jag att vi vann. Tränarna kom till sista halvan så det kanske var därför;)

Har precis duschat nu och tänkte gå och lägga mig ganska snart. Ska upp vid 8 i morgon och så hämtar Erika mig vid halv 9 så pker vi till matchen. Spelar första vid 10 och den andra vid 12 så det blir inte så bra uppdatering då. Om vi förlorar bägge matcherna blir det nog inga på lördag så då åker jag till mamma i morgon och kollar hur mitt rum blev:) men jag hoppas verkligen att vi vinner!           puss

 

Av Amanda Larsson - 17 maj 2012 19:15

 

Av Amanda Larsson - 17 maj 2012 18:00

Åker om en kvart och sen blir det match i gothia arena TAGGA! nej jag är faktiskt lite små trött nu men vi kommer vinna ändå. möter Malbas nu och vi har typ bara mött dom en gång förut så vet inte om dom är bra eller inte och våra tränare har match samtidigt så Danielas mamma ska coacha oss, får se hur denna matchen går;)            puss

Av Amanda Larsson - 17 maj 2012 16:58

Har varit på kungsmässan med Oliwia och jag fick faktiskt köpt ett linne till skolavslutningen. Riktigt nöjd med det så nu är det bara skor kvar sen är jag klar:) Bild på linnet och dom vita byxorna tillsammans. puss

   

Av Amanda Larsson - 17 maj 2012 12:08

för dagen alls just nu, skulle ha träffat Lisa men hon skulle kolla på gais.

Blir nog att vara hemma hela dagen och leka med Ludwig och sen i kväll blir det basket:) TAGGA! 

Bloggar mer senare.               puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards