aaamandalarssson

Alla inlägg den 7 maj 2012

1-0

Av Amanda Larsson - 7 maj 2012 20:52

Gött Elfsborg!!! Hahaha nu kanske det är några fler som fattar att elfsborg är mycket bättre än ifk;) 

det var allt jag hade att säga, tack och hej lever pastej! 

 

Av Amanda Larsson - 7 maj 2012 17:55

Jag sprang faktiskt förut, trodde inte att jag skulle orka det men det gjorde jag;) 

Jag har precis städat mitt rum lite, gjort franska läxan och engelskan med och snart ska jag till stallet. Så här mycket har jag inte hunnit göra på en enda dag på jättelänge:) Nu ska jag börja på matten också om jag hinner.                      puss

 

Av Amanda Larsson - 7 maj 2012 17:48

Döööör så bra!

Av Amanda Larsson - 7 maj 2012 15:07

Kom hem för 10 minuter sen och jag tänkte gå ut och springa om en timma tror jag. Så jag tog bussen hem för att jag tänkte spara på krafterna;) Jag ska till stallet i kväll också så jag har inte så mycket tid att blogga men det blir lite mer uppdatering.                  puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards