aaamandalarssson

Alla inlägg under maj 2012

Av Amanda Larsson - 4 maj 2012 20:11

Men jag har haft sjukt kul i går och i dag. I natt sov jag ca 3 timmar så kag somnade i soffan förut. Jag har inte kunnat blogga för vi fick inte ha med oss datorerna på klassresan och jag orkade inte blogga från mobilen, fast det gör jag nu för jag glömde datorn hos pappa;) om det funkar kommer lite bilder från dom här två dagarna nu annars kommer dom när jag har min dator. Vädret var hur gött som helst i går och det kommer film på när jag badar också men då måste jag ha datorn. Puss

Av Amanda Larsson - 2 maj 2012 11:03

Orkar inte sitta inne och lära mig något i detta fina vädret, nu vill jag bara vara ute och springa runt typ.

Men det är bara 20 dagar kvar i skolan nu och sen är det äntligen sommarlov!!! Det känns verkligen som att denna sommaren kommer bli så jävla grym! Längtar tills man kan bada i poolen utan att frysa ihjäl:)               puss

 

Av Amanda Larsson - 1 maj 2012 21:09

Soligt hela dagen! Älskar vädret just nu, hoppas på lika fint i morgon:) Gick liksom i linne klockan 8, det var ett tag sen man kunde göra det.

Lite bilder från kalaset förut:)

     

Två basketspelare hand i hand:)  

   

Av Amanda Larsson - 1 maj 2012 10:52

Jag kunde verkligen inte blogga igår. Jag skulle ha varit hos mamma efter att jag var i stallet men så bestämde dom att jag skulle hem till pappa istället, så min dator med alla bilder är kvar hos mamma och allt mitt smink och skit:( Så just nu ser jag inte så vacker ut;) 

Vi ska snart på kalas hos min kusin Filip som fyllde 6 år förra veckan. Som tur är så har dom sommarstuga i Varberg och det är dit vi ska så jag kan hämta mitt smink hos mamma så jag slipper se lite mindre vacker ut... Ska platta håret nu för den är faktiskt med!:)                 puss

 

Bloggar från pappas dator så¨det blir en bild som ni redan sett några gånger.

Ovido - Quiz & Flashcards