aaamandalarssson

Alla inlägg under maj 2012

Av Amanda Larsson - 12 maj 2012 22:14

                       

 
Av Amanda Larsson - 12 maj 2012 21:19

Hade jättemysigt med Vilma och Bella i går. Vi somnade väldigt tidigt och ändå har jag legat i soffan hela dagen och bara tittat på tv. Men jag vaknade jättetidigt och kunde knappt andas för min näsa var så igentäppt, sen tog det ett tag innan jag somnade om men när jag vaknade igen var det mycket bättre. Hatar att vara allergisk! och jag vet inte mot vad heller men det är förmodligen hästar för jag blir alltid snuvig på lördagar typ:( jaja ska fortsätta kolla på tv nu.          puss

  Gammal dator = gammal bild;)

Av Amanda Larsson - 11 maj 2012 12:35

Har svenska nu och vi ska göra ett grupparbete om Carl von linné. Det går inte så jättebra för mig just nu, men det löser sig nog. det brukar bli bra tillslut ändå;) Måste fortsätta nu, slänger in lite bilder på justin bieber:)            puss

 

 

   

 

Av Amanda Larsson - 11 maj 2012 11:09

Fick en fråga i går om jag kunde uppdatera lite oftare och skriva lite mer. Jag ska verkligen försöka det men eftersom appen inte kommit än så kan jag inte ladda upp bilder från mobilen och jag tycker inte om att läsa bloggar utan bilder så jag tänkte att ni kanske inte heller gör det och jag orkar/hinner inte alltid ta upp datorn bara för att blogga. Tänkte bara berätta det så att ni vet. Puss

Av Amanda Larsson - 11 maj 2012 06:33

Jag ligger fortfarande i sängen och orkar inte gå upp för mitt täcke är alldeles för varmt och gosigt. men jag ska försöka gå upp nu ändå. Har lite grejer att pack också för jag ska sova hos bella i natt och sen ska jag till mamma i helgen som vanligt. Så måste gå upp nu                     puss

 

Av Amanda Larsson - 10 maj 2012 21:47

Har precis kollat på let´s dance och nu kollar jag på new girl.

Jag hittade inget snyggt alls i Kungsbacka så jag ska kolla med mamma på lördag om vi kan titta lite i Varberg eller något. Jag har inte haft en så jättebra dag i dag så det blir att gå och lägga sig tidigt och hoppas på en bättre dag i morgon och att vädret är i alla fall lite bättre. HATAR regn! Verkligen trött på skitvädret. Jaja nu ska jag kolla klart på röstningen på let´s dance.             puss

Äääälskar er<3      

Av Amanda Larsson - 10 maj 2012 10:36

Hade idrott som första lektion och vi orienterade, sprang lite vilse och det regnade lite så ingen bra start på dagen. Men det kan nog inte bli värre nu i alla fall. 

Drar till Kungsbacka med VIlma efter skolan, ska köpa en tröja eller linne att ha på skolavslutningen. Såg ett ganska snyggt på cc men jag vet inte om jag ska köpa det eller inte. Har lite problem men jag köper nog det om jag inte hittar något annat.                puss

   

Funderar på någon av dessa annars, vad tycker ni?

Ovido - Quiz & Flashcards