aaamandalarssson

Alla inlägg under maj 2012

Av Amanda Larsson - 28 maj 2012 15:24

Med goa brudarna! Vi ska åka atmosfear först så får se om vi överlever det;). Puss

Av Amanda Larsson - 27 maj 2012 21:12

Om någon säger en sak kan den ju inte bara ändra sig helt plötsligt och säga att den inte alls sagt det?!

Det funkar liksom inte, och nu kommer jag vara sur ända tills det blir som jag vill! 


Hade en superbra helg i alla fall. Jag försökte blogga i går men iphonen stängde av sig och ville inte som jag ville.           Jag och Jossan var i Falkenberg hela dagen. När vi kom hem var vi jättetrötta så vi satte alarmet så det ringde när det var Loreens tur att sjunga;) As bra att hon vann ju!!! Kul med eurovision final nästa år hemma i Sverige. 

I dag har jag varit i stallet och ridit 2 hästar:) Påsen och Volt. Volt har varit med i världscupen så det var lite kul att rida honom;) 

I morgon blir det nog bättre uppdatering hoppas jag, men jag ska nog till liseberg med bella och vilma efter skolan så jag ska se om jag hinner göra några tidsinställda under dagen.          puss


Påsen:

   

Volt:

     

Liiite skillnad på häst;)   

Av Amanda Larsson - 26 maj 2012 10:00

Haha asså inte världens bästa låt kanske men gillar början;)

Av Amanda Larsson - 25 maj 2012 20:06

Farmor hämtade mig efter att jag klippt mig och så körde hon hem mig till jossans lägenhet. Jag sitter här helt forever alone typ och tittar på let's dance och läser solo. Suttit i 2 timmar och inte gjort så mycket, ganksa skönt ändå! Jossan kommer hem från jobbet vid nio så då kollar vi nog slutet på let's dance och sen ska i alla fall jag sova. Jossan ska tävla i morgon i Falkenberg så vi får nog gå upp ganska tidigt:/ Men det kommer bli kul! Jag ska göra några tidsinställda som kommer i morgon eftersom att det inte blir så mycket bloggning.               puss

  Inga nya bilder nu eftersom jag inte har min dator.

Av Amanda Larsson - 25 maj 2012 12:35

Har haft vattenkrig och herrejävlar vad jag är blöt! Har lite bilder som jag kan ladda upp sen. 

Inte så jättekul att sitta ner nu när jag har super blöt rumpa, men vi fick sitta ute i alla fall så vi kanske hinner torka;) Måste fortsätta med svenska arbetet nu.            puss

Favorit i repris;)   

Av Amanda Larsson - 24 maj 2012 21:57

Kollar på euro vision nu, Looren är seriöst den ända bra eller vad tycker ni? Alla har varit så otroligt dåliga och typ sjunger på massa utländska. Så onödigt när ingen förstår texten liksom. Jaja jag ska titta klart nu och sen tänkte jag sova.            puss

 

Av Amanda Larsson - 24 maj 2012 14:21

Whistle- florida

Ovido - Quiz & Flashcards