aaamandalarssson

Alla inlägg under september 2012

Av Amanda Larsson - 24 september 2012 21:44

Ligger i sängen och tittar på underbar är kort haha, inte ens bra ju.
Måste plugga inför NO provet också men orkar verkligen inte! Ja ja får väl göra lite nu och resten i morgon.

Gick ganska bra när jag red förut, lite skillnad mellan att rida en stor häst och en ponny haha. Ska rida Nettan i morgon med, så då kommer det väl kännas som att flyga typ;). Puss

Bara jag som skrattade?

Av Amanda Larsson - 24 september 2012 07:30

 

.

Av Amanda Larsson - 23 september 2012 20:52

 

Av Amanda Larsson - 23 september 2012 19:30

Fick äntligen rida Nettan igen!:) Gick sjukt bra för att vara andra gången. Hon har bara blivit riden typ 7 gånger förut så att hon ändå lyssnade ganska bra på skänkeln och kunde skänkelvikning tyckte jag var jättebra. Jobbade väldigt mycket på volter och att hon skulle försöka gå i form, tyckte att det gick ganska bra men så fort det blev jobbigt för henne sprang hon i väg eller tvärnitade. Så då blev det jobbigt för mig istöllet haha, men nästa gång kankse det går ännu bättre?:) Ska nog dit på tisdag igen så får väl se då. Nu ska jag hoppa in i duschen innan X factor börjar.             puss

 

Av Amanda Larsson - 22 september 2012 21:33

Av Amanda Larsson - 22 september 2012 21:32

Nu blir det lördags mys, avatar och massa gotti!
Tittade på fredag den 13onde och herrejävlar vad jag inte kommer gå ut själv mer asså!:O

Av Amanda Larsson - 22 september 2012 17:27

Nyttiga som vi är så fick det bli burger king!

Av Amanda Larsson - 22 september 2012 09:10

Linne: vet inte
Byxor: Gina tricot
Skor: vita palladium, skulle haft bootsen men dom är fortfarande hos Lisa!;)

Ovido - Quiz & Flashcards