aaamandalarssson

Alla inlägg under september 2012

Av Amanda Larsson - 28 september 2012 06:44

Fick två suuuuuperbra presenter nu på morgonen:) primeboots och rosa mockajacka! Tyvärr var primebootsen lite små, eller jag fick inte på mig vänster skon, så om jag hinner ska vi åka och byta till större vid tre:). Puss

Av Amanda Larsson - 27 september 2012 19:03

Fjåååårtizzzz tomorrow och jag bah älskar tanken på de assååå!

Av Amanda Larsson - 27 september 2012 15:06

Lisa kom hem till mig nu med sin fina MacBook, inte alls avundsjuk;) Ska man byta skola kanske? haha

Ska städa både mitt rum och uppe på loftet nu, men som tur var kom ju Lisa så hon får hjälpa mig:D

puss

 

Vackra som få...

Av Amanda Larsson - 27 september 2012 09:34

Av Amanda Larsson - 26 september 2012 13:36

Sitter hos Meeri och har hemkunskap. Slutar 2 i dag för hon ska till tandsläkaren, blev precis klar med det vi skulle göra också skööönt! Nu ska jag bara fundera på vad jag ska laga för middag med köttfärs i till provet om 2-3 veckor någon som har ett förslag? Jag kom på en grej jag kunde laga, men det tyckte maggan var för lätt:( så nu måste jag komma på något nytt!. ja ja får väl kolla runt lite på olika sidor. puss

 

Av Amanda Larsson - 25 september 2012 16:09

Har varit och fikat med mina brudar! Haha nä men var Lisas sista dag på våran skola:'( så tänkte ta en fika efter skolan. Jag och Jessica hann precis med pendeln hem nu. Hon kom in före och så stängdes dörren jag typ skrek as högt men sen gick det att öppna i alla fall. Så är snart hemma, måste gå hem och det regnar men ja ja. Pappa kanske kan köra till stallet i alla fall om jag ska dit;). Puss

--

Av Amanda Larsson - 25 september 2012 09:30

Ovido - Quiz & Flashcards