aaamandalarssson

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Amanda Larsson - 17 september 2012 16:30

I går fixade jag ju mina naglar och gjorde tidningsnaglar, fick en fråga om hur man gjorde så tänkte skriva i olika steg:)
1. Måla naglarna vita, behöver inte vara så jättenoga.
2. Klipp ut små bitar ur en tidning
3. Håll nageln under rinnande vatten några sekunder (nagellacket måste ha hunnit torka först)
4. Håll en tidningsbit mot nageln ca 30 sekunder och ta sedan bort papperet. Klart! riktigt enkelt men det tar tyvärr ganska lång tid, i alla fall för mig;) puss

Av Amanda Larsson - 17 september 2012 15:45

Bästa dagen i skolan på länge!
Hade verkligen en as chill dag. Började med mentorstid i 50 min och då pratar vi ändå bara och grejar med våra datorer typ, sen skulle jag på Elevråd som egentligen inte skulle vara så länge men så var det någon demokrati utbildning vi skulle vara med på så vi höll på till 11 alltså missade jag hela engelskan, efter det hade jag no men den missade jag början av så ganska kort lektion, sen så var det lunch och jag hade bara franska i typ en kvart för sen var det kör och efter kören var det ännu mer demokrati grejs fast för hela klassen. Inga vanliga lektioner typ! Sjukt skön dag:) men sen kom jag hem... haha
Nu måste jag plugga lite, om datorn funkar. Puss

Av Amanda Larsson - 17 september 2012 08:00

Bra eller dålig? kan inte bestämma mig...

Ovido - Quiz & Flashcards