aaamandalarssson

Alla inlägg den 15 september 2012

Av Amanda Larsson - 15 september 2012 22:01

Film time nu! Sitter helt själv på mitt rum och tittar på film så här en lördags kväll, haha bara lite forever alone... men inget går ju bra för mig i dag så självklart ska filmen hacka var femte sekund typ. men jag hinner ju blogga lite medans den laddar i alla fall;) Nu hoppas jag verkligen att den fungerar ett tag för den har varit väldigt bra hittills:)               puss

   

Av Amanda Larsson - 15 september 2012 16:41

Av Amanda Larsson - 15 september 2012 16:39

Äntligen fungerar telefonen igen:)
Matte, Johanna och Oscar kommer snart hit och äter lite, inte träffat dom sen vi var i Norrland i somras så det ska bli kul:) uppdaterar mer sen. Puss

Av Amanda Larsson - 15 september 2012 16:36

Av Amanda Larsson - 15 september 2012 14:41

     

Av Amanda Larsson - 15 september 2012 14:29

Har precis vart och tränat och skulle egentligen till stallet nu, men som vanligt så blir det inte så och jag bli lika besviken varje gång! borde väl förstå någon gång att det inte kommer bli något eftersom det alltid är något problem! åhh orkar verkligen inte! sen funkar inte min telefon heller, det går inte att trycka på skärmen, lås knappen och bakåt knappen funkar men inget annat så jag kan inte stänga av den heller. Jävla skit dag! vill bara sova tills i morgon. 

Kom på några inlägg som jag skulle ladda upp under dagen men dom bilderna är på telefonen så det blir inte mycket uppdatering heller. Jävla skit!!! 


Av Amanda Larsson - 15 september 2012 12:12

Funderar på en tatuering, eller två men ingen permanent just nu i alla fall.
Hittade dom här från style by Tyra och tycker dom är jättefina, dessutom kostar dom runt 30 kr bara!
Blir nog den översta bilden, ska ha den på foten tror jag, och även den med fåglarna att ha vid midjan typ;) puss

Av Amanda Larsson - 15 september 2012 09:10

Vanessa Hudgens

Ovido - Quiz & Flashcards