aaamandalarssson

Alla inlägg den 2 september 2012

Av Amanda Larsson - 2 september 2012 19:24

Kommer inte ens i håg om jag har Bloggat i dag, så trött är jag... haha

Åkte i alla fall med till kungsbacka i dag och tittade lite snabbt på hästen. Ägaren var på liseberg med sin familj så jag och Nina bara pratade med några som var i stallet och typ frågade vilken häst det var och vad den hette. Jag tror det är ett sto och jag tror hon heter Nettan, haha ingen koll alls!
Det var 2 schettisar som jag nog ska longera eller promenera lite med också och Nowa kanske får rida någon gång;) känns som att det kommer bli sjukt kul att börja rida där. Puss
Glömde ta kort på henne när jag var där så får bli en sån här gammal vanlig teenagerpost;)

Av Amanda Larsson - 2 september 2012 11:00

 

Av Amanda Larsson - 2 september 2012 08:01

Jag är redan vaken och klockan är inte ens 8 än!:O men Tilda ska spela match vid tio och då skulle jag följa med så träffar jag pappa där och vi åker och kollar hästen:) ska bli jätteroligt verkligen!:D. Puss
Har ingen bättre bild.

Av Amanda Larsson - 2 september 2012 07:30

 

Ovido - Quiz & Flashcards