aaamandalarssson

Alla inlägg den 14 september 2012

Av Amanda Larsson - 14 september 2012 23:05

Jättetrött och ont i både huvudet och magen, inte kul! Hoppas det blir bättre i morgon för tänkte först träna basket och sen till stallet en stund. 

Nu ska jag läsa och sen ska jag äntligen sova och i morgon behöver jag inte gå upp förrän jag vaknar;) puss

 

Av Amanda Larsson - 14 september 2012 18:46

helt forever alone verkligen:/

gjorde ett collage lite snabbt i alla fall!            puss

 

Av Amanda Larsson - 14 september 2012 17:26

Haha typ alla andra ska iväg på disco så det kommer hit lite folk på "för fixning" ja ja jag får godis i alla fall;) puss

Av Amanda Larsson - 14 september 2012 07:40

Haha alla stog under samma lilla paraply och väntade på bussen.
Nu är jag i alla fall på väg till skolan väldigt blöt och trött men får väl klara mig igenom denna dagen också. Puss

Av Amanda Larsson - 14 september 2012 07:00


Ovido - Quiz & Flashcards