aaamandalarssson

Alla inlägg under september 2012

Av Amanda Larsson - 6 september 2012 10:00

 

Av Amanda Larsson - 6 september 2012 08:55

Så trött nu asså! Har eget val på morgonen i en timma och tjugo minuter, jag fick inte idrott så jag har franska istället. Seegt verkligen! somnar snart om det inte händer något kul. får göra vad jag vill också så har bara tränat på läxan och nu tror hon väl att jag gör någon bra grej på datorn haha.        

Gör nog nåra tidsinställda nu så blir det bra uppdatering i dag:)              puss

 

Av Amanda Larsson - 5 september 2012 21:07

Eller mezi har inte bestämt hur han ska stavas;) just nu är det massa bilder på honom i min telefon...
Men har inte ångrat vad jag tycker om katter än;) här är några. Puss

Av Amanda Larsson - 5 september 2012 21:04

Eller mezi har inte bestämt hur han ska stavas;) just nu är det massa bilder på honom i min telefon...
Men har inte ångrat vad jag tycker om katter än;) här är några. Puss

.

Av Amanda Larsson - 5 september 2012 10:24

Av Amanda Larsson - 5 september 2012 07:15

Ska snart sätta mig i bilen och åka till skolan, tänkte bara blogga jättesnabbt först. 

Typ inga planer för i dag heller... är kanske en stund med bella före träningen men vet inte om jag hinner.

Annars tp ta det lungt, sova lite? 

Har inte så jobbiga lektioner i dag så kommer nog orka blogga ganska mycket!:)             puss

 

Av Amanda Larsson - 4 september 2012 22:07

Sööötis!

Av Amanda Larsson - 4 september 2012 22:05

Pappa är och hämtar en kattunge nu som vi tydligen ska ha. Dom sa det dör typ två timmar sen bah ni ska få en kattunge nu.
Jaha gud va mysigt...
Känner inte riktigt för det där med att skaffa katt eftersom jag verkligen hatar katter, men den här kanske är speciell haha;)
Står mellan namnen Nisse och vingino haha får se vad det blir. Men nu kom pappa med katten! Bild i morgon. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards