aaamandalarssson

Alla inlägg under september 2012

Av Amanda Larsson - 4 september 2012 18:30

 

_

Av Amanda Larsson - 4 september 2012 16:15

 

Av Amanda Larsson - 4 september 2012 13:49

Tittar på film om blodomloppet typ, sen slutar vi! Kommer kunna blogga mycket i dag:). Puss

Av Amanda Larsson - 4 september 2012 12:28

Slutar tidigt i dag så har bara no kvar.
Vet verkligen inte vad jag ska göra efter skolan i dag, men ska nog springa dalavallen om jag orkar;). Puss
2 vackra bilder på mig och Bella...

Av Amanda Larsson - 3 september 2012 21:19

Har inte orkat alls mycket i dag.
Gick hem till Lisa efter skolan för vi skulle plugga. Förra veckan fick jag gjort allting men nu är jag bara klar med engelskan och franskan! Sjuuuukt trött på skolan nu och alla läxor. Har prov på alla länder och deras huvudstäder i europa till på onsdag nästa vecka och kommer inte ens kunna hälften. Men Detr väl bara att plugga på...
Vet inte om det blir så mycket uppdatering i morgon heller men jag ska försöka!:). Puss
Jag och Lisen förut i dag

Av Amanda Larsson - 2 september 2012 19:24

Kommer inte ens i håg om jag har Bloggat i dag, så trött är jag... haha

Åkte i alla fall med till kungsbacka i dag och tittade lite snabbt på hästen. Ägaren var på liseberg med sin familj så jag och Nina bara pratade med några som var i stallet och typ frågade vilken häst det var och vad den hette. Jag tror det är ett sto och jag tror hon heter Nettan, haha ingen koll alls!
Det var 2 schettisar som jag nog ska longera eller promenera lite med också och Nowa kanske får rida någon gång;) känns som att det kommer bli sjukt kul att börja rida där. Puss
Glömde ta kort på henne när jag var där så får bli en sån här gammal vanlig teenagerpost;)

Av Amanda Larsson - 2 september 2012 11:00

 

Ovido - Quiz & Flashcards