aaamandalarssson

Alla inlägg den 31 juli 2014

Av Amanda Larsson - 31 juli 2014 22:34

Längesen jag la ut någon outfit bild nu men här kommer en. Dock väldigt dålig men ska se om Tilda vill ta riktiga bilder med mig nästa vecka med en bra kamera haha

Tröja: ginatricot (den här tröjan var nog det jobbigaste jag haft på mig, kan ju inte röra armarna ordentligt i den!)
Byxor: hollister

Av Amanda Larsson - 31 juli 2014 22:30

Igår var jag hos mormor och morfar en stund för två av mina kusiner var där. Vi åt lunch och lekte lite och jag sprang även en liten runda. Har faktiskt sprungit väldigt ofta det senaste vilket är bra!
Åkte till Vincent sen på eftermiddagen och sov där inatt.
Idag har jag inte gjort någonting och det var väldigt skönt. Basketträningarna har börjat igen, fast ute, så skulle egentligen tränat idag men den blev inställd på grund av regnet. Gick ut och sprang istället och sen har jag bara tittat på serier och läst.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards