aaamandalarssson

Alla inlägg den 5 juli 2014

Av Amanda Larsson - 5 juli 2014 23:16

Känns som att jag alltid skriver inlägg om vad jag gör, kanske fixar något roligare imorgon med bättre bilder!

Jag har varit ensam nästan hela dagen och det har varit jätteskönt. Bakade på morgonen och cyklade till affären. Sen läste jag och solade en stund. Somnade ute så Tilda väckte mig när hon och henns kompis kom hit. Då gick jag ut och sprang en runda och sen lagade vi mat. Efter det cyklade vi till stranden och badade. Det var sååå skönt! Nu ska jag nog läsa lite igen och sen sova.
Puss

Av Amanda Larsson - 5 juli 2014 10:20

Idag ska jag inte göra någonting. Är hemma själv hela dagen så finns typ inget att göra haha. Tänkte gå en Pw sen eller springa, men sprang igår så kanske tar en promenad till affären och köper godis...
Hörs sen!

Ovido - Quiz & Flashcards