aaamandalarssson

Alla inlägg den 10 juli 2014

Av Amanda Larsson - 10 juli 2014 23:04

Idag åkte Bella Malin och jag till barnsjön och badade. Vi köpte med massa fika och var där en stund. Badade ganska mycket och sen låg vi mest i skuggan, men jag fick nog lite färg ändå tror jag:)
Bella åkte med hem till mig en snabbis efteråt och så badade vi i poolen. När hon åkte passade jag Nowa så vi bakade och badade i poolen. Sen ville hon kolla på tv så då spelade jag basket en stund.
Nu kollar jag på pretty little liars och sen kanske jag ska kolla på orange is the new black, eller sova. Läste ut min bok innan så har inte så mycket att göra haha
Puss

Av Amanda Larsson - 10 juli 2014 00:26

Idag har Vincent och jag varit tillsammans i två månader! Eller igår då för klockan är över tolv nu;)
Vi åkte till smarholmen och badade idag och det var verkligen hur varmt som helst! Sen åkte vi hem till honom och kollade på tv och så.
Jag skulle kunna skriva något fint om hur lycklig jag är nu och att det har varit två jättebra månader, men riktigt så romantisk är jag ju inte haha.
Puss

Av Amanda Larsson - 10 juli 2014 00:13

Igår var jag med Bella hela dagen typ. Vi åkte till Sisjön och badade men sen började det ösregna så vi var inte där så länge. Sen bestämde vi oss för att åka in till Göteborg och äta, så vi åt på pizza hut och det var jättemysigt. Ska nog träffa Bella och Malin imorgon också, då blir det antagligen sola och bada igen haha
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards