aaamandalarssson

Alla inlägg den 4 juli 2014

Av Amanda Larsson - 4 juli 2014 10:38

I onsdags gjorde jag inte så mycket. Var hos mormor och morfar en liten stund och sen på kvällen åkte jag till Vincent. Vi tittade på tv och så, sen sov jag där och igår hade vi bara en mysdag.
Amelia och jag gick på bio igår, mycket bio nu haha. Vi såg "förr eller senare exploderar jag" och den var jättebra. Filmen av en bok brukar inte vara lika bra, men denna var faktisk det. Jag grät till och med i slutet och det var massa runt omkring som grät jättehögt haha

Idag har jag inte så mycket planer. Ska nog träffa jonte, men får se om jag orkar åka till Kungsbacka idag igen. Har varit där varje dag den här veckan. Ska i alla fall klä på mig nu och sen gå en promenad med Cornelia.
Puss

Våran jaccuzzi hos pappa har kommit nu också. Har inte sett den än men Oliwia la upp en bild på instagram:)

Ovido - Quiz & Flashcards