aaamandalarssson

Alla inlägg den 2 juli 2014

Av Amanda Larsson - 2 juli 2014 00:06

Jag sov till nästan halv tolv idag och så länge har jag inte sovit på över ett år. Får sån ångest när jag sover för länge haha, hela dagen försvinner ju
Sen åkte jag och mamma till stan en liten stund och jag köpte två fotlänkar, heter det så ens? fotarmband typ haha, och en present till Malin som fyllde år när jag var borta. Efter det skulle jag ta tåget till Kungsbacka men det var inställt så morfar var snäll och körde mig istället. Bella och jag skulle överraska Malin med att gå på bio, vi såg 22 jump street och den var jätterolig! Malin blev väldigt glad med så det var ju bra;)
Sen satt vi ute och pratade massa, hade hur mycket som helst att berätta men jag är så dålig på det;)
När jag skulle hem igen var tågen fortfarande inställda, men tillslut kom det ett i alla fall så nu är jag hemma.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards