aaamandalarssson

Alla inlägg den 30 juni 2014

Av Amanda Larsson - 30 juni 2014 21:36

Har så mycket att skriva men går inte att få ner allt, bilder säger mer än tusen ord!
Får väl skriva lite ändå om vad vi gjorde och så. Vi var i kyrkan tre gånger om dagen och jag går ju knappt i kyrkan tre gånger om året i vanliga fall haha. Men jag gillade det väldigt mycket och speciellt tystnaden som var där 10 minuter under varje bön.
Dom första dagarna var jag väldigt negativ till allt och maten var fruktansvärd. Det blev som tur var bättre lite senare och jag tyckte att det var en väldigt rolig resa. Vet inte om jag kommer åka tillbaka nästa år, men det är roligt att ha gjort det och ha det som ett minne. Man träffar massa nya människor hela tiden och det är så enkelt att bara gå fram och prata med vem som helst!
Vädret var det konstigaste jag varit med om. Ena dagen var det strålande sol och 27 grader, nästa haglade det golfbollar typ. Flera stycken som svimmade på grund av haglet, men vi hann under tak.
Puss

Solnedgångarna var dom finaste jag sett!

Träffade världens goaste norrman, han var glad hela tiden och jag ville ta med honom hem hahah

Under kvällsbönen i lördags fick vi tända ljus och det var så fint!

Ovido - Quiz & Flashcards