aaamandalarssson

Alla inlägg den 20 juni 2014

Av Amanda Larsson - 20 juni 2014 22:53

Idag har vi åkt båt, gjort kransar, dansat runt en stång och ätit alldeles för mycket. Kransarna blev ganska fina faktiskt och jag dansade till och med lite!
För en gångs skull regnade det inte på midsommar så vi åkte och badade i havet. När vi kom hem badade vi i poolen också och Ludwig kan simma ganska bra själv nu:)
Vincent och jag gick en promenad till havet förut och nu ska vi snart sova. Måste upp tidigt imorgon för ska till Frankrike. Vet inte hur mycket jag kommer kunna blogga. Antagligen ingenting men då hörs vi 1 juli.
Puss

Av Amanda Larsson - 20 juni 2014 11:08

I onsdags var Nowa, Ludwig, Tilda, farmor, farfar och jag på Liseberg. Det var jätteroligt och faktiskt inte så mycket folk. Jag vann till och med en rosa apa på något basketspel.

Efter Liseberg åkte jag till Johan, där Bella och jonte också var. Vi spelade spel och sååå

Ovido - Quiz & Flashcards