aaamandalarssson

Alla inlägg den 10 juni 2014

Av Amanda Larsson - 10 juni 2014 22:43

Vi hade två föreställningar och det var väldigt bra, så det var inte lika nervöst på sista. Allt gick väl inte riktigt som det skulle men det gjorde liksom inget, det blev bra ändå!
Känns både skönt och lite tråkigt att det är över nu. Jag har ändå jobbat med den här revyn sen augusti typ med manus och allt. Det var en bra grej att göra såhär precis innan sommaren i alla fall och det var jätteroligt.
Puss

Av Amanda Larsson - 10 juni 2014 08:35

Idag ska vi visa upp revyn så kommer vara i skolan till nio ikväll, så vi fick sovmorgon till tio. Jätteskönt men blir nog en väldigt lång dag.

Igår efter skolan åkte jag och fixade mitt pass. Gick mycket snabbare än vad jag trodde så det var bra. Sen åkte jag till Vincent, vi hade en månad igår!<3
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards