aaamandalarssson

Alla inlägg den 3 juni 2014

Av Amanda Larsson - 3 juni 2014 18:12

Jag hatar rubriker, eller så är det för att jag har dålig fantasi

Är just nu i Falkenberg och har precis fixat mina ögonbryn och ögonfransar. Blev jättebra så jag är väldigt nöjd, färgen i ögonfransarna kommer nog inte hålla så länge dock men till avslutningen i alla fall.
Puss

Bild från idag när vi övade på en scen till revyn.

Av Amanda Larsson - 3 juni 2014 07:25

Vaknade kvart i sju och fick skynda mig hur mycket som helst. Asså fattade knappt vart jag var haha. Jag vaknar alltid när klockan ringer, men jag drömde så konstigt så kanske var därför. Jag hann i alla fall och nu fick jag till och med tid över till att blogga.

Mamma hämtar mig efter skolan idag så ska vi åka och färga mina ögonfransar, ska även noppra ögonbrynen. Hoppas att ögonfransarna blir bra så jag kan gå utan mascara i sommar!
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards