aaamandalarssson

Alla inlägg under februari 2012

Av Amanda Larsson - 25 februari 2012 22:30

Ska sova nu för jag ska upp klockan 7 i morgon. Fast det gör inte så mycket eftersom att det är för att jag ska till Göteborg horse show:) Kommer bli suuuuper kul! Så godnatt:)                puss

Av Amanda Larsson - 25 februari 2012 16:53

Är på basket i kinna nu med Tilda och farfar:) Lite små spännande kust nu för det står 46-47. Efter matchen ska vi hem till farmor och farfar och då har jag en dator att blogga från med mycket fina bilder;) Jag sprang inte i morse, gick en promenad med mamma istället och sen köpte jag liiite godis. Puss

Av Amanda Larsson - 24 februari 2012 20:31

så söööt<3  

Av Amanda Larsson - 24 februari 2012 20:10

Sorry, men jag har inte orkat blogga och inte haft så mycket att blogga om.

Just nu gör jag verkligen ingenting, jag har hur tråkigt som helst. 

Matchen i morgon blev inställd, så då har jag ingenting att göra förrän vi ska åka till farmor och farfar. Jag får typ gå ut och springa eller något bara för att inte dö av uttråkning haha;) Men nu ska jag titta lite på top model Sverige, men jag vet redan att det var Jamilla som åkte ut denna veckan:(       puss

 

Av Amanda Larsson - 24 februari 2012 12:04

Äntligen fredag, bara två lektioner kvar och sen är det helg:) Svenska och bild så det är inte jobbigt alls. Jag ska hem till mamma sen och jag ska nog köpa en ny bikini också. Bloggar från mobilen så det kommer inga bilder. Puss

Av Amanda Larsson - 23 februari 2012 21:12

Jag fixade naglarna för en stund sedan och jag blev jättenöjd med vänsterhanden, men höger blev ganksa dålig;)

Jag, Nowa och Oliwia lekte med barbie förut haha, min barbie var snyggast men hon tappade klänningen hela tiden.

Kommer lite bilder på naglarna och min fina barbiedocka;)

Vänsterhanden

Högerhanden, blev lite kladdigt:/

Min barbie är ju för fiiin:) <3     

Av Amanda Larsson - 23 februari 2012 15:38

Bara för att jag inte har gjort det på denna bloggen och har så bra before i die bilder så kommer det massa nu

   



 

                

   

Av Amanda Larsson - 23 februari 2012 15:31

Hemma efter skolan och jag är på så sjuuuukt bra humör:D 

Vädret är hur skönt som helst, det är fredag i morgon, jag ska till farmor och farfar efter att jag har spelat match på lördag och på söndag ska jag till gbg horse show:) Allt är bara hur bra som helst just nu och dessutom har jag inga läxor:)

Jag ska nog städa lite på mitt rum och blogga mycket;), sen ska jag inte göra någonting och det är så skööönt!

       puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards