aaamandalarssson

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Amanda Larsson - 21 februari 2012 19:48

Av Amanda Larsson - 21 februari 2012 19:41

Jag har precis sprungit lite på löpbandet, lite stolt att jag orkade det haha. Men det är ju sommarlov om 16 veckor typ, så då måste man ju ha snygg mage;) 

Jag ska snart gå ner och kolla lite på tv och göra franska läxan. Jag har engelska prov på torsdag också, så jag får nog plugga lite inför det med.           puss Amanda<3

Av Amanda Larsson - 21 februari 2012 18:12

Nu har jag äntligen skaffat egen blogg:) Jag hoppas många läser och att ni kommenterar mycket;) 

Jag ska inte blogga på Hannas blogg mer, men kolla in den också http://denbastabostrom.bloggplatsen.se/ 

Jag kommer kanske inte blogga jättemycket, men minst ett inlägg om dagen och mycket bilder:) Fortsätt läsa min blogg, kommentera och sprid eller något;) puss Amanda<3

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards