aaamandalarssson

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Amanda Larsson - 23 februari 2012 21:12

Jag fixade naglarna för en stund sedan och jag blev jättenöjd med vänsterhanden, men höger blev ganksa dålig;)

Jag, Nowa och Oliwia lekte med barbie förut haha, min barbie var snyggast men hon tappade klänningen hela tiden.

Kommer lite bilder på naglarna och min fina barbiedocka;)

Vänsterhanden

Högerhanden, blev lite kladdigt:/

Min barbie är ju för fiiin:) <3     

Av Amanda Larsson - 23 februari 2012 15:38

Bara för att jag inte har gjort det på denna bloggen och har så bra before i die bilder så kommer det massa nu

   



 

                

   

Av Amanda Larsson - 23 februari 2012 15:31

Hemma efter skolan och jag är på så sjuuuukt bra humör:D 

Vädret är hur skönt som helst, det är fredag i morgon, jag ska till farmor och farfar efter att jag har spelat match på lördag och på söndag ska jag till gbg horse show:) Allt är bara hur bra som helst just nu och dessutom har jag inga läxor:)

Jag ska nog städa lite på mitt rum och blogga mycket;), sen ska jag inte göra någonting och det är så skööönt!

       puss

 

Av Amanda Larsson - 23 februari 2012 09:51

I skolan och har so nu, så tråkigt att man typ dör. 

Jag hann inte blogga efter träningen för jag hade jättemycket att göra när jag kom hem, men i dag blir det nog ganska bra uppdatering:) 

Statistiken har varit ganska bra både i förrgår och i går, så fortsätt läsa och kommentera gärna:)     puss

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards