aaamandalarssson

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Amanda Larsson - 29 februari 2012 16:14

Det känns som att det ända jag gör är att plugga. Jag har matteläxa och engelska till i morgon och på måndag har jag no prov som jag inte har pluggat någonting till. 

Men är ändå ganska glad, för vädret är ju riktigt skönt igen:) Ska snart gå ut och spela lite bandy med Ludwig också så då slipper jag ifrån alla läxor en liten stund i alla fall.        puss 

 

Av Amanda Larsson - 29 februari 2012 10:39

Sjukt snygga ju;) <333  

Av Amanda Larsson - 29 februari 2012 10:35

Vill verkligen se Hunger spelen när den kommer ut på bio. Hoppas bara filmen är lika bra som böckerna, det brukar ju ite vara så.

 

Av Amanda Larsson - 29 februari 2012 10:27

Känns lite segt med en extra dag i år, borde faktiskt få vara ledig i dag tycker jag;)

Jag har recis haft franska och vi ska ha prov om två veckor med typ 70 glosor! Kommer nog inte gå så bra:/

So:n börjar snart och efter det är det bara två jobbiga lektioner kvar:) Men efter skolan blir det massa plugg, så jag kankse inte uppdaterar så mycket mer i dag.            puss

   Om ni inte ser det sitter jag på den lilla längst bak haha;)  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards