aaamandalarssson

Alla inlägg den 22 augusti 2014

Av Amanda Larsson - 22 augusti 2014 15:39

Regnar hur mycket som helst nu och jag sitter och väntar på tåget. Blev som tur var inte så blöt, men längtar verkligen tillbaka till sommaren med sol och värme!

Av Amanda Larsson - 22 augusti 2014 09:49

Känns som att det här kommer bli en jättebra dag och jag börjar inte förrän 11 vilket är väldigt skönt. Dessutom är det fredag! Efter skolan ska jag hem och hämta lite grejer och sen åker jag till Vincent innan träningen. Sover hos honom inatt och imorgon ska jag på kalas hos mormor som fyller år på söndag.

Vi har börjat med vanliga lektioner nu och schemat är väldigt bra förutom tisdagar som kommer bli superlånga. Har bara två lektioner idag så det är sköönt. Nu ska jag snart gå till tåget, puss

Ovido - Quiz & Flashcards