aaamandalarssson

Alla inlägg den 2 augusti 2014

Av Amanda Larsson - 2 augusti 2014 22:43

Jag har varit barnvakt åt Nowa sen igår och vi har haft två jättemysiga dagar. Igår cyklade vi till barnsjön och så kom Vincent dit också. Sen köpte vi glass och när vi kom hem pärlade Nowa och jag. Vincent kom lite senare och då beställde vi pizza, har ätit så mycket onyttigt dom här dagarna haha. Till efterrätt blev det en kladdkaka som Nowa och jag hade bakat, kan ha varit den bästa vi gjort!
På kvällen skulle vi bada i jaccuzzin men det funkade i typ en minut innan vi blev attackerade av massa kryp så vi sprang in...

Nowa var så sur över alla uppförsbackar när vi cyklade. "Alltså jag förstår inte grejen med uppförsbackar, vad ska det vara bra för?" Hahaha

Idag åkte Nowa och jag in till Göteborg och kollade på bio. Peabody&Sherman tror jag att den heter och den var väldigt bra faktiskt:) Efter det åt vi på McDonalds och sen hämtade pappa och Nina oss på stationen.
Jag har bara vilat sen jag kom hem, tror att jag har feber så behövde verkligen det. Är barnvakt imorgon igen så får hoppas att jag mår bättre så Nowa och jag kan åka till kungsmässan eller något.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards