aaamandalarssson

Alla inlägg den 1 januari 2015

Av Amanda Larsson - 1 januari 2015 12:18

Igår var det ju nyårsafton och min kusin Felicia fyller år då, så först åkte vi hem till henne och åt lunch och tårta där. 

 

Efter det åkte vi hem och fixade med allt här hemma för sen kom lite gäster till oss, och Vincent såklart. Vi åt mat, spelade spel och sköt raketer så det var en väldigt bra nyår! 

Får se om jag gör en års resumè av 2014 lite senare, det var i alla fall ett väldigt bra år och jag hoppas på ett lika bra eller ännu bättre år nu!

 

         


Av Amanda Larsson - 1 januari 2015 12:03

Har inte bloggat på en vecka men nu har jag äntligen internet igen! 

Under denna veckan har jag hunnit göra massa roliga saker, i tisdags shoppade jag med Matilda och Ida och i lördags shoppade jag med Bella och Malin. Vincent och jag var på liseberg också  och det var så mysigt! 

 

 

 

 

Det var så fint med all snö, synd att det redan regnade bort.


Jag var hos mamma i söndags och vi hade jättemysigt, fikade på stan och sen åkte vi till mormor och morfar en stund. Funderar på om jag ska åka till henne idag igen, fast det är ju skönt att ha en dag hemma också.

Puss



Ovido - Quiz & Flashcards