aaamandalarssson

Alla inlägg den 22 november 2014

Av Amanda Larsson - 22 november 2014 21:26

Kanske dags att uppdatera lite nu, faktiskt tänkt på det varje dag denna veckan men det blir aldrig av. Kan väl skylla på att mitt internet tagit slut också;)
Igår åkte jag till Vincent efter skolan och sen hem en snabbis för att hämta lite grejer och sen träna basket. Efter träningen åkte jag tillbaka till Vincent och han hade fixat så mysigt! Vi åt tacos och kollade på idol och så hfick jag en present, en jättefin tröja (måste skryta lite bara för att jag har världens bästa pojkvän!)
Åkte till mamma vid två idag och vi har inte gjort så mycket. Det är tapetserat i mitt rum nu så det är fint! Tänkte fixa lite mer i rummet men orkade inte det så gosade bara med Cornelia istället.
Nu tittar jag på så mycket bättre och sen tänkte jag nog sova, ska upp tidigt imorgon och spela match.
Puss

Gjorde nyttiga chokladbollar innan också, eller så nyttiga är dom väl inte men bättre än vanliga haha. Dom var i alla fall väldigt goda!

Ovido - Quiz & Flashcards